Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Feb 2025 13:26:11 +0200

Tere!

Rakvere Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00200 aadressile Lääne-Viru maakond, Rakvere vald, Kohala küla, 
Koplimetsa // Söödahoidla (Viru Biojaam) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada projekteerimistingimuste 
eelnõu

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27276531>  (menetlus nr: 
468893), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rakvere Vallavalitsus) või menetleja (INGE LIIVAK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister